Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Vindows Vista Hacked - bakgrundsbild

Vindows Vista Hacked - bakgrundsbild


Här är en bakgrundsbild till din mobil som ska
föreställa Vista när det är hackat. Det är
ett vistafönster med massa ettor och nollor i.

Du kan använda bilden med ett vanligt tema
(nog snyggast med vista-tema) eller så kan du
göra ett eget tema med bilden: Bilden är
i storlek 240x 320 pix.

Ladda ner denna bakgrundsbild Här

Betyg: +++

Via: zedge

Edit, har lyckats fått virus på min vanliga dator så just nu
är jag inne på en seg dator som jag testar Windows 7 på,
så jag kan inte testa lika mycket nu för tiden. Men snart
är min andra dator tömd på virus.

Posted in Kategorier , , , |

1 kommentarer:

  1. Anonym Says:

    Härmis....

    :-P


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO