Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Rollercoaster Rush™ 3D - spel för din mobil



Rollercoaster Rush™ 3D - spel för din mobil


Det här är ett skitkul spel till din mobil där man ska köra en bergodalbana.
Tyvärr täcker den bara mitten av skärmen men det funkar ändå. FAst ibland
kan det vara långtråkigt.

Ladda ner detta spel Här

Betyg: +++++

Edit; det programmet jag använder för att ta screenshot på mobilen
hackade upp sig, så det är bara den översta bilden som är från min mobil.

Posted in Kategorier , , |

2 kommentarer:

  1. Anonym Says:

    Hmmmm, finns det inte ett program som gör om java-spel till 240 x 320, har jag för mig?

    Kolla lite på SEP1 bloggen så finns det nog där, men jag är inte säker.

    :-P

  2. Laffe Says:

    Det finns, men jag har testat det och det funkar inte... OCh överallt stå det att det är 240 x 320


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO