Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Neon - ikoner till din mobil

Neon - ikoner till din mobil


Dom här ikonerna ska egentligen vara till neon-temat jag la in
förut, men jag har inte fått dom här ikonerna att funka. Men nu skickade
Kappe ett screenshot så att jag kan lägga ut dom. Gör som vanligt när du
installerar, instruktioner finns här.

Tryck Här för att ladda ner dom här ikonerna

Betyg: Vet inte riktikt efterssom dom inte funkade för mig, men dom verkar
snygga så jag tror att det blir +++++

Edit, skriv gärna en kommentar om det funkar för dig eller inte

Posted in Kategorier , |

0 kommentarer:


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO