Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

WiFi mod v2 - bättre WiFi på din UIQ3-mobil



WiFi mod v2 - bättre WiFi på din UIQ3-mobil


Detta lilla mod gör så att du får bättre
Wlan på din mobil. Man ser t.o.m. vissa nätverk som
man inte sett förut, och så är det snabbare.

Instruktioner:
* Sätt CapsSwitch på "off"
* Kopiera wlansc.ini till C:/resource
* Starta om mobilen

Ladda ner detta mod Här

Ladda ner detta mod för P1 Här

Betyg: +++++

Av: Dongxanh

Via: SEP1

Posted in Kategorier , , , |

10 kommentarer:

  1. Anonym Says:

    Gjorde en stor skillnad faktiskt. Hittade fler nätverk hemma, och ett öppet nätverk som jag brukar surfa på har nästan full nätverkskvalitet. Tack:)

  2. Anonym Says:

    Hej där.
    En (dum?) fråga: Hur i hela friden kopierar jag in .ini-filen till resource?
    Jag har hackat g900:an och intstallerat andra grejjer härifrån och dom funkar kanon!

    /anders

  3. Laffe Says:

    Först ställer du Capslock på off-läge.

    Sen går du kopierar du med X-plorer

  4. Anonym Says:

    Ok.
    Begriper inte X-plorer riktigt,
    men ska sätta in mej lite mer i det programmet.
    Tack för svar och blog! :-D

    /anders

  5. Anonym Says:

    Nja, jag får nog ge upp.
    Efter det att jag kopierat in filen till telefon och sedan försöker flytta den med hjälp av x-plorer så får jag ett felmeddelande. "Can't open...."

  6. Laffe Says:

    Har du satt Capsswitch på Off-läge?

    Och sen går du till filen du ska flytta, trycker på kopiera, sen går du till C:, och där trycker du på klistra in.

  7. Anonym Says:

    Capsswitch är satt till Off.
    Jag får in filen direkt under C:,
    som du skriver i svaret. Men att få den till C:/resource, som du skriver i instruktionerna, funkar inte.
    Nåväl, schysst att du tar dej tid och svarar :-D

  8. Laffe Says:

    Hmm...

    Det ska funka på samma sätt...

  9. Anonym Says:

    Fasen vet vad som jag gjorde fel.
    Men nu fick jag dit den iaf.

    /anders

  10. Laffe Says:

    Va bra :D


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO