Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Mobilola Webcam - använd mobilen som webkamera

Mobilola Webcam - använd mobilen som webkamera


Detta program låter dig att använda
din mobilkamera som webkamera till t.ex
MSN eller liknande.

Instruktioner:
* Installera "mobiola_webcam__2_5_21_wl_uiq3.exe
på din dator.
* Kopiera filerna i "crack"-mappen till stället där du
installerade programmet på datorn.
* Installera "webcam_UIQ3_v_2_5.sis på
mobilen.
* Starta progarmmen på datorn och mobilen och para ihop
dom via blåtand eller USB-kabel.
* Sen är det bara att använda webkameran på datorn,
man kan även visa skärmen på mobilen live på datorn

Ladda ner detta program Här

Betyg: +++++

Posted in Kategorier , , , , |

8 kommentarer:

  1. Anonym Says:

    Ganska tråkigt program, men skulle vilja ha Salling Clicker (cracked) för Windows PC-apparat om det går?

    :-)

  2. Laffe Says:

    Jag tcker det är bra faktiskt.

    Jag kan leta lite efter det.
    Fast alla jag har testat har inte musen funkar för...

  3. Hung Peurala Says:

    DG: Salling finns väl crackat på svenska uiq-forumet av någon. Har själv inte testat om det funkar eftersom jag köpt det.

    Jag hittade det: http://uiq3.egetforum.se/board/salling-clicker-t139.html

  4. helloooo Says:

    cracken funkar ej. händer ingenting och jag måste skriva in key för att få den funka. eller så är det nåt fel jag gör, kan du hkälpa eller förklara mer om hur det går. för att annars är det trail som gäller.

  5. Laffe Says:

    Funkar för mig...

    Har du kopierat cracken till rätt ställe?
    Och skrivit över dom ganla filerna?

  6. Lockerz Says:

    FUNKEAR EJ DET BLIR ALDRIG CONNECTAT HJÄLP SNÄLLA!
    MIN MAIL ÄR l-u-k-a_s@hotmail.com
    HJÄLP"""!!!

  7. Lockerz Says:

    CONNECTION ERROR
    please wait!
    SEEEEEEEGT!

  8. Lockerz Says:

    select an other COM port in pc program. eller nåt liknande står de


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO