Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Mörk statusbar till din mobil.



Statusbar till din mobil.

 

En mörk statusbar till din mobil. Tyvärr kan man inte se 
ikonerna när man har mörka teman. 
Kopiera bara filerna till D:/resource och starta om mobilen för
att få den.

 

Ladda ner denna statusbar Här.

 

Betyg: ++

 

Edit; om man kunde se ikonerna när man hade mörkt tema skulle den få högre betyg.


Statusbars används på egen risk på W960 och W950.
Ibland så startar mobilen bara om när man har
tagit en statusbar, och då man inte kan ta ut minneskortet
så brickas mobilen. På andra modeller så är det bara att ta
ut minneskortet om den startar om hela tiden.

Posted in Kategorier , |

6 kommentarer:

  1. Psykbryt Says:

    Här hittar man massor av bra grejor =D

    Vill gärna ha de ikonerna som ligger längst ner på skrivbordet på bilden...är det svårt att lägga in? Det borde väl vara liknande för hur man gör med ikoner i huvudmenyn?

  2. Laffe Says:

    Va bra :D


    Dom byts av sig själv när man byter dom i huvudmenyn. MEn det går även att byta dom utan att byta huvudmeny-ikonerna. Då gör du så här:
    När du står på den du vill byta så trycker du på Mer/Redigera/genvägsikon/bläddra så kan du ta en bild till den.

  3. Psykbryt Says:

    Tack för svar, men jag fattar inte riktigt. Jag har ju lagt in dem nu i huvudmenyn, men jag vill ha dem på skrivbordet, alltså den sidan som visas först när man till exempel startar upp mobilen. Det är ju dels den där ikononen med fyra prickar, en meddelande bild, en pil, kontaktbilder etc...

    I vilken meny/program hittar jag det där med genvägsikon?

  4. Laffe Says:

    Huvudmeny, kontakter och alla dom ska ändras på startskärmen när man byter ikoner i huvudmenyn.

    När du står påstartskärmen och "står på" en av genvägarna

  5. Psykbryt Says:

    Ah, nu fattar jag- du hade standbyläget som "Arbete". Då går det ändra om man laddar in dem som vanliga filer.

    Men jag har standardläget- tycker detta funkar bättre. Fast det går inte att ändra ikonerna...

  6. Laffe Says:

    Jaha, då förstår jag... Men jag vet inte hur man byter ikonerna då. Men du kan ju leta under Z: på mobilen så kanske du hittar dom ikonerna om du vill...


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO