Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Kamera mod för din G900

Kamera mod för din G900

Här kommer kameramodden för din G900 som det har skrivits lite om
i chatten. Jag har testat den lite och jag tycker att jag ser förbättringar.
Vi får se vad jag tycker när jag har testat lite.
Kopiera bara textfilen i mappen till C:/private/10202be9. (i mappen måste du klicka in lite
för att nå textfilen.

Det är några av bloggbesökarna som undrar vad den ändrar, här kommer det.
Testad VDK. Ökad zoom på kameran från 250% till 400%, och ökad kvalité på kort och
 videos från 90 till 95%. Ändrat namn på korten och video. Förut var det DSC, nu är det
 Pict. Och video namnet har blivit från DSC till Vid.


Ladda ner detta mods Här

Betyg: +++++

Creator: Dimaten

Edit: Fick modden av bloggbesökaren Tippz, ett stort tack till dig!

Edit 2: Är inte testat på P1, om någon testar det på P1 kan väl den
vara snäll att skriva en kommentar om det funkar.

Posted in Kategorier , , |

9 kommentarer:

  1. Anonym Says:

    Väldigt dålig information om va modden gör.

  2. Anonym Says:

    Vad gör egentligen modden?

  3. Kappe Says:

    blir nog att testa den då ;)

  4. Anonym Says:

    testade med P1, det blev ett suddigt resultat, men i filen står det seCamera, på P1 heter det pvCamera istället. ska testa och byta namnet.

  5. Laffe Says:

    Anonym, ska ändra det nu.


    Bussu, skriv gärna sen hur det går :)

  6. Anonym Says:

    Goddag Laffe, det finns ett mods som ändrar videokameran från 3GP till AVI också. Men du får leta lite för att hitta det.

    He he he...

    :-P

  7. Laffe Says:

    Det kan vara bra att ha :D
    Jag kan leta lite ;)

  8. Psykbryt Says:

    Funkar toppen!

    Fin blogg du har fått!

    Men tips:

    Lägg ut sökruta tydligt. Och länka gärna i sidomenyn till de bästa modsen, bland annat det här och så sound modsen är ju jävligt bra också =D

    Kollar runt lite på de det där persiska forumet, hör av mig om jag hittar nåt kul. Jo, förresten- Coreplayer 1.30 är ju en toppengrej med Youtube. Jag har inte hunnit testa programmet så mycket, funktioner och så, men det funkar bra på G900 iaf=D

  9. Laffe Says:

    Jag håller på att leta efter en bra sökruta nu, och jag har genvägar till några saker på sidam, mer kommer.


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO