Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

iPhone ikoner

iPhone ikoner


Här är några iPhone ikoner till din mobil
Klicka Här för att se hur man byter ikoner.

Ladda ner ikonerna Här.


Betyg: Kanske inte ska skriva betyg för jag har gjort ikonerna...


Creator: Laffe.

Edit: Kanterna blev inte så jättebra... Men jag hoppas att ni gillar dm ändå.

Posted in Kategorier , |

4 kommentarer:

  1. Kappe Says:

    Snyggt mannen ;) det ända jag ser som bör förbättras är kanterna , annars snyggt :) förresten vilket program använde du för att göra detta ? Mvh kappe

  2. Laffe Says:

    Jag tycker inte heller om kanterna men jag orkade inte ändra dom nu...

    Jag använder ett program som heter MBM-Tool, jag kan ladda upp det på bloggen om du vill

  3. Kappe Says:

    okej^^ ja ladda gärna upp det :)

  4. Laffe Says:

    Mm. Fick det från bloggen ;)


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO