Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Kommer ej uppdatera bloggen på ett tag


Kommer ej uppdatera bloggen på ett tag


Märkte idag att skärmen på mobilen inte funkar längre.
den blir röd och sen dör den.
Jag kommer lämna in den på garanti så får vi se hur
lång tid det tar. Men jag komemr inte kunna uppdatera bloggen
då eftersom jag inte kan testa sakerna.

Jag hoppas att jag kommer uppdatera mycket när jag får tillbaka
mobilen, men tills dess ser det mörkt ut...


Mvh Laffe

Posted in Kategorier |

3 kommentarer:

  1. Kappe Says:

    Mycket tråkigt :( min har med börjat spöka lite , har hänt två ggr nu, att den har stängts av och för att få igång den så måste jag sätta i laddaren fast att det är batteri :/

  2. philip390 Says:

    Min har också börjat strula, förvisso har jag utsatt den för rätt klalla omständigheter(vart i åre hela veckan), nu ska den flashas iaf :p

  3. Anonym Says:

    Vi saknar laffe!


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO