Sony Ericsson Xperia X1 blog

Sony Ericsson Xperia X1 blog
Sony Ericsson Xperia X1 blog är min nya blogg. Den kommer vara som denna fast för Xperia X1. (tryck på bilden för att komma dit)

Mobil på lagning - forsättning följer



Mobil på lagning - forsättning följer

Just nu är min mobil på lagning på
Mobilakuten. Jag hoppas att den kommer tillbaka
snart så att jag fortsätta skriva lite.


Mvh
Laffe


Edit: Den när den kommer tillbaka är jag inte helt säker på
att jag kan skriva lika mycket som innan, för det är mer i skolan just nu

Posted in Kategorier |

4 kommentarer:

  1. Kappe Says:

    Härligt :D

  2. Philip390 Says:

    Själv lämnade man in sin för en vecka sen och fick tillbaka den idag med ny skärm och allt =)

  3. Laffe Says:

    Vart lämnade du in den? Just nu står det att dom väntar på en del så det är väl därför det tar tid.

  4. Anonym Says:

    Laffe sa...
    Vart lämnade du in den? Just nu står det att dom väntar på en del så det är väl därför det tar tid



    DU FÅR EN NU LUR.. Till 99%
    Ring å kolla upp där du lämna in den (Tjata)


Bloggtoppen.se Internet BlogRankers.com Blogglista.se Blog Toplist Reggad på Commo.se Teknologi bloggar Data/IT Bloggparaden Bloggrymden - Blogglistan med de bästa bloggarna! BloggRegistret.se Topplista Favoritlistan.se Topp 10 Page Rank Check Bloggpunkten.se
eXTReMe Tracker

  ©Sony Ericsson G900 blog. Template by Dicas Blogger.

TOPO